Saturday, November 13, 2010

MAKAN MALAM BAKES SKDTHO 2010

Assalamualaikum,

Memandangkan hari ini aku sangat free..so banyak tul benda nak cite...heehe...kuar dating pn x...semalam,12 November 2010 adalah dinner kat skolah aku...dinner akhir tahun..

Tema??Black & White...pakaian aku mcmn?x der gambar pn...x cantik...cam makcik2 jek...memandangkn baju tue aku x pnah pki,so aku pn pkai la dat nite...ok2 jek...x de org komplen..ok la kot...hehehe.. 

AJK BAKES...special table..
Cg.Faizal...tgh nyanyi...
suasana dinner dat nite...so far so good..
Meja utk ahli2 biasa..hehehe
Door gift yg ktorg dpt...
kain ni ok kot...da dpt kn...terima je la...hehehe
So far dinner ni ok la...x de la truk sangat even wat kat skolah...menunya ialah:

  1. Nasi Briyani,Ayam masak merah n gulai kambing...yum..yum..
  2. Kambing golek 3 ekor...fav betul..hehehe
  3. Char Koey Teow...sedap sangat n pedasss...awwww...
  4. Cendol...ok la...
  5. Sate...dap...dap...dap...
  6. Cheese cake..sempat makan setengah sudu jek...ramai yg rembat awal...huhuhu.
  7. Kek coklat...x sdap sgt...huhuhu
Itu adalah antara menunya...pas makan,karaoke sakan cikgu2 skolah aku ni...boleh tahan...mmg berbakat jadi penyanyi..no wonder la suara sedap sbb da pecah n leh tarik high note sbb asyik melaung kt budak je...hehehe

Aku???x dernye nk nyanyi...ade la nnti Desa Tun Hussein Onn tue banjir...hehehe...

No comments:

Post a Comment