Friday, June 25, 2010

PeGaWai tekniKal OlaHRaga


baju n seluar ni aku baru beli tadi...kat carfur jek...hehehe....slack lelaki(hahahaha)=RM29.90...t-shirt Revsport=RM29.90...++ RM20.00 beki seluar tue...potong kaki n kecikkan....outfit ni aku beli sbb nak guna esok...sepanjang hari lak tue...tgh2 panas...happening : kat kompleks sukan MPKJ, Bangi....aku kena jadi Pegawai Teknikal Olahraga untuk Karnival Olahraga Utusan...x taw ramai ke x org nanti...yang aku tahu mmg pewnat....huk..huk...

tapi aku kna p jgk n kna abeskan sbb nak abeskan lesen KOAM aku...mane tahu ble wat side income...gaji pun bukan banyak sangat....huhuhuhu...cnfrm aku hitam...aku ni mcm puteri lilin...berjemur panas kejap je mcm da berhari2 berjemur...dulu masa perkhemahan Kadet Bomba sek. men. kna tegur ngan pegawai "cepat betul kamu pakai blusher kat pipi...org lain rilek je lagi..." itu la aku masa dulu2 sampai sekarang....yang pastinya perit muka aku lepas tue...panas n tegang...tapi aku still suka benda2 lasak...x leh nak kata apa la kan...hehehe....

need 2 sleep early sbb need to wake up early.....hrmmmmm.....gambatei...!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment