Thursday, November 25, 2010

CERITA MALAM INI...????

Assalamualaikum


Cerita malam ini...hurmmm..ape ye...sbnrnye da naik bengkak kot kaki n tgn aku digigit nyamuk...nape la...time ujan je mesti banyak giler nyamuk kt kg aku ni...pantang dok rehat n senang2 sket...mencicit2 dtg menggigit kaki n tgn..tmpt lain x nak lak die gigit...huhuhu...sakit tol n gatal...


Baru je lepas tgk muvie "The Haunted School" ngn adik2 aku...siap adik laki aku yg "bawah umur" tue nk tdo satu bilik ngn ktorg sbb penakut...hehehe...klo nk p tandas pun ramai2...hahaha...kelakar tol...tapi aku x la k..hehe..dulu2 masa kecik mmg penakut..sbb laluan ke tandas agak creepy n gelap..itu dulu la...skng da lain..lain sket jek..akan datang akan lain lagi..Insyaallah...


Malam semalam aku tdo lewat sbb siapkn ngedit adik aku nyer thesis..dalam BI..hurrrmmm...pandai ke aku BI..MUET dpt 3 je poun..abang aku lg power...dpt 5 out of 6...aku ngedit menggunakan teknologi yg ada...walaubagaimanapun,x blh la terlalu percaya ngn teknologi...kna beware sket la kn..silap2 kantoi..hehehe..aku dengan tekun memastikan editing itu berjaya..jgn salah sangka,bukan tlg wat tp tlg check pape yg salah, grammar salah ker..padahal grammar aku pn kantoi kot..hehehe..aku wat yg termampu,da adik mntk tolong..sbgi kakak aku kesian..hehehe..tgh tahun depan kot die abes..Insyaallah..mujur la thesis die ada kaitan gak ngan masa aku blajar dulu..elektronik..klo x mmg haru la aku nk check bendaalah tue...hehehe


Nampaknye nyamuk kt umah aku semakin mengganas selagi aku x tdo...ini pun ntah pape cite aku story kt korng...lantak la..atleast ada entries...tul x...layankan je...adios...


***nyampah tul nyamuk...potong stim menulis aku jek..huhuhu

No comments:

Post a Comment