Monday, November 22, 2010

BILA BERADA DI KAMPUNG....

Assalamualaikum....

Cite pepgi buta ni mgkn cite biasa2 jek...bila kt kg...aku jd bz...bukan bz wat keje..tapi oghe klate kate "berderat"...betul ke ejaan tue??lbh kurang la kan..bukan la jalan p mane2 pun,cuma bila da kt kg ni,bila aku da ada kete,aku ni menjadi "supir" untuk family aku ni...

Abah aku ada kete,cume da old sgt2 dh..mesti la die nak naik kete baru sket n da x pyh nak drive...so aku la yg menjadi supirnya...skng ni nak kata musim ujan blh la jugak...tapi x de la sampai tahap banjir kan...klo kt kg aku mmg suke kalo ujan..sbb jadi sgt sejuk...ngeeeeee....

Ari ni supir ni nk kna antor cousin ke stesen bus..nak balik Arau...ye lor...dak PALAPES...ada training...org cuti die p training lak..ntah ppe..hehehe..pas p ngantor budak tuh..nak p klinik kt P.MAS..ada masalah kesihatan la..biasa la kan...dh lama dh..

Rasa ngantuk giler neh...semalam tertido kul 2 lebih lak...uuaaaarrgggghhhh...:~0!!!!...dapnye sambung tido dipagi ari ni...hehehe...sejuk n nyamannye....weeeee...:->...tapi tugas sebagai supir aku kna laksanakan...huhuhu..

Dah lama rasanya x update pape cite kn...so pg ni aku luangkn sedikit masa utk letak entries ni..hehe..tp x best lak bile x der gambar..x pe cite selepas ini insyaallah ada...

Ok...harap2 ari ni berjalan lancar..bubye...;-)

No comments:

Post a Comment