Saturday, November 13, 2010

BF Kena Langgar...huh...!!!

Assalamualaikum,
Da lama nk cite...tapi x berpeluang n sangat malas...huhuhu...ntah ppe kan aku ni...huhuhu...cerita tentang BF aku aka kete ku kna langgar...mmg hangin la wei...


Tanggal 8 November 2010(Isnin)aku menuju ke pasar malam Sek. 1 Wangsa Maju..sedang mencari parking,aku benti la sbb kete depan nak masuk parking...mula2 aku ingat die nk p terus ke depan..tup2 brek n nk masuk parking..aku pn benti je la kn...nk ke kanan,kete banyak...x leh nak pegi la kn..


Aku pn tggu la lam kete tue..tup..tup..kete depan aku tue die nyer reverse cam da x der censor kt blakang..mcm nk drift..aku dengan terkedu n kaget,x smpt nak hon n nak wat ppe...bang..kna langgar...huhuhu...nak taw kete per langgar kete aku???


Ini la kete yg langgar kete aku...huhuhu
Apa yang jadi kat kete aku??tgk kat bawah...huhuhu..kemek sket..calar yang banyak..plate no. ada patah sket..yg pastinya mmg aku nak marah...aaarrrggghhhhhhhh...!!!!!!!!!!

Bahagian depan yg kna langgar..huh..

kemek...

calar lagi...huh...

kemek n calar...

Gambar yg lebih clear...kemeknye...n calar2...

Calar2 kn?

Kete Honda tuh bumper die jatuh..hahaha
Itu la gaya kete aku bila kna langgar...huhuhu...x de la nmpk cam truk..tapi sebab calar kat "hud" nye...kat depan tue...mmg banyak calar la kan...so kna la cat balik..semalam masa aku terima balik kete aku "runner" tue ckp kos utk beki kete aku dalam RM700...klo aku kna bayar banyak tue,x taw ape aku nak gadaikan...mane ade duit ooooiii...


Pesanan aku...BERHATI2 DI JALAN RAYA..(~,^)

No comments:

Post a Comment