Sunday, October 31, 2010

Saluran paip sinki tersumbat...!!!!!!!!!!!!!

Assalamualaikum...


Da sebulan lebih saluran paip kt sink aku tersumbat...


Kete Lotus
Tibe2 kete Lotus kt atas???hahaha...saje je aku amek gambar ni...ni masa aku lepas isi minyak n nk isi angin tayar...tggu mamat chinese ni pam angin kete die...hehehe..otwy balik dari Shah Alam...tergesa2 sbb da wat "date" ngan abang plumber utk beki aku nyer saluran paip kt umah...hehehe...

Mmg saluran tersumbat tahap gaban nyer...baru aku tahu bahawa kontraktor yang wat umah ni dulu or renovate umah ni wat keje die sesuka hati...simen2 n pasir2 pas die wat keje tue,die sapu masukkn dlm saluran paip...nak tahu???kat bawah ni la jdnye saluran paip tue...huhuhu


nampak simen tue...penuh kn...

ini lak sebelah lg...ada la lelemak sket..hehehe


hahaha...abe mat plumber posing ngan batang paip...hehehe
Haaaaa...itu la citenye...aku terpaksa memalukan diri p ketuk umah jiran utk memudahkan keje plumber ni...mujur plumber tue "sek kito" jugak...hehehe...senang berurusan la...bau paip tue,sungguh2 "wangi"...tapi yg kesiannye umah jiran aku la...aku da mtk plumber tue ejas ari rabu lg...die buka la paip tue...nk pasang balik bnda alah saluran tue rosak...3 ari air menitik kt umah jiran aku tue...kesian...baru ari ni dpt baiki...

Alhamdulillah semua ok...harap2 x de mslh lg slps ini...Insyaallah...

No comments:

Post a Comment