Saturday, November 6, 2010

Hari Ini Aku Rajin....



Assalamualaikum,

Hari ni 6 November 2010 adalah hari rajin aku...aku x kuar mane2 aku malas nak kuar...hehehe...ari ni aku mengerjakan bilik aku yg bersepah tahap gaban...malu nak tunjuk gambar sebelum sbb berbanding ngan bilik boys,blk aku lg teruk kot...hehehe

So,ari ni aku merajinkn diri aku utk mengemas bilik aku ni...hehehe...aku stat dari semalam lg...tp semalam turn lipat baju ar...da bertimbun kot...hehehe..aku mengemop bilik aku,ruang tamu n dapur skali...basuh kain lap kaki yg da agak kotor...huhu..x la penat sgt..sket2 jek..

Kesimpulannya aku rasa puas ati...hehehe...ye la semua da kemas...baru la selesa..klo x sblm cam dlm "tong sampah"..hehehe..ini pun aku terpaksa merajinkn diri aku sbb cousin aku nk dtg..heh..heh..trpksa la mengemas bilikku neh...hehehe..tgk la hasilnya di bawah...hehehe

Ini selepas aku kemas n sapu...

Ini lak sudut tingkap..

Tong sampah,Loker kecik,rak buku,scale n ext

Alamari baju yg baru aku penuhkan.....

Capture dari pintu bilik...

1 more capture....
katil bujangku...katil???

Belum kemas sepenuhnya lagi..huhuhhu 

No comments:

Post a Comment