Wednesday, November 3, 2010

Hari Malang Aku...Adussss..!!!!!!

Assalamualaikum,


Hmmmm....pagi td seawal kul 6.30 pg aku bertolak ke sekolah utk pegi ke SK Bukit Damansara...Ada PERTANDINGAN TARIAN SEKOLAH MENENGAH DAN RENDAH PERINGKAT WILAYAH PERSEKUTUAN KUALA LUMPUR 2010...panjang giler tajuk die...hehehe...itu la tajuk kt buku program...


contoh:ada tarian zapin,inang,joget n lain2...
Gambar tue utk melengkapkn gambaran jek...td x sempat nak amek gambar....comel2 je tgk dak skolah rendah menari..klo dak sek.men menari best la...da besar..tp ade gak yg kayu..hehehe..skolah aku jd AJK Pelaksana pertandingan ni...tp tumpang skolah SK Bukit Damansara nyer dewan...sbb dewan dorng besar...dewan ktorg kecik jek...

Tugas aku adlh sbg Ketua AJK Pengurus Peserta..tugasnya adalah untuk mengurus penari@peserta utk membuat persembahan...kna sediakan mereka di tempat utk membuat persembahan...kna memastikan tiada masalah semasa pergerakan persembahan...kna lancar jek...

Mmg sgt penat sbb asyik berdiri jek...huhuhu..Johan utk Sek. Ren ialah SK AU Keramat n utk Sek Men pula SMK Cochrane...pas abes sume ktorng ada jamuan AJK Pelaksana..pas makan kna p kemas dewan lak..huhuhu...

Otwy balik..jam la plak...mgkn ramai yg da nk balik kg kn...da nk raya Deepavali...korng x tahu ker???hehehe..tetiba lak kaki kiri aku rasa cm nk cramp..huhuhu..aku tahankn jek smpi la ke sekolah..mgkn banyak jalan sgt kot...huhuhu..

Sesampai jek ke skolah aku naik bilik guru dlu..nk tgk brg yg perlu d bawa pulang...pastue rasa la dahaga kn...turunnn...

huhuhu...ini la yg jd...
Gebebukkkk...!!!!aku menggelungsur jatuh dari tangga...huhuhu...mujur aku sempat pegang palang kt tangga...klo x 14 anak tangga tue aku sapu abes..mmg tersungkur la..huhuhu..ms jalan kt tangga tue tb2 jek kaki aku rasa lembik..huh...da nasib badan...kt blakang aku ada sorng cikgu...die senyum jek...die tnye la ok ker...ada 2 org bdk thn 4 jgk...malu gilo rasanya...huhuhu..


Da la kaki cramp pehtue jatuh tangga lak...melecet sket tangan aku...kaki n tangan kiri sedikit sakit...huk..huk...sabo je la..itu la nasib aku ari ni...adios...

No comments:

Post a Comment