Friday, December 2, 2011

Aku....

Assalamualaikum,


30 Nov 2011...lebih kurang pukul 9.15 malam...tiba2 aku teringatkn "dia" dan menangis teresak2...x tahu npe...masa tue hmate ada kt umah n ada kt ruang tamu...aku cepat2 masuk bilik air n amek air semayang...




Aku mmg dh x leh tahan dengan perasaan aku yg tiba2 tue...aku trus solat Isyak sambil menangis n air mata bercucuran...sungguh sengsara pada waktu itu...x tahu kenapa...aku berdoa2 n trus berdoa selepas solat tue..air mata masih menitis dengan laju...


Lepas tue aku tenangkn diri jap dlm bilik n aku kuar...mujur waktu tue hmate aku x perasaan pn aku nangis...n then aku ngadap FB...kemudian aku layan komen2 dr kwn2 aku...chat n sbgnya...sedikit demi sedikit aku ok...wlpn dalam kepala masih fikirkan "dia" tapi aku cuba okkn diri aku...


Mungkin korng anggap aku lemah kn?aku pn x tahu kenapa aku blh jadi mcmni n jadi x kuat mcmni skali...susah sgt2 rasanya...aku cuba hiburkan diri aku...aku slalu kuar...kawan yg slalu teman aku adalah Gee...kemana2 aku ajak mesti dia akan ikut...dia la teman sehati sejiwa aku skng..sgala mslh aku luahkan kt dia...Thanxs to her...bila aku nangis,aku cr dia...dia tenangkan aku dgn kata2 hikmah n kata2 peransang...mmg blh kuatkn aku utk sementara waktu...


Esok aku kuar lagi...makan nasi arab kt Cyberjaya....makan aje aku skng ni...tapi aku lam proses nk kurus...makan la plak kn...layankn aje...huhuhu


K la...n8...da ngntuk...huhuhu

No comments:

Post a Comment