Friday, December 16, 2011

Aku Redha Ker?

Assalamualaikum,


Pas solat Jumaat esok aku akan balik kg ngn abang aku...aku ajak dia teman aku balik kg...klo x,aku balik sensorang...takut maaa...klo terdesak mungkin gak aku balik sensorang...huhuhu...


Aku x tahu perasaan aku skng ni mcmn...aku rindu n syg sgt2 kt "dia"....siyes...aku x tahu nape...aku x tahu nape aku ssh sgt nk lpekan "dia"...semalam aku sampai umah kak long aku kt Shah Alam,n skng aku kt umah akak aku la kn...aku menangis semahu2nya...aku x tahu nape...aku tetiba teringat sgt2 kt "dia"...kak long aku tenangkan aku...dia suh aku redha n cuba lupakan semua2 tue...


Aku x boleh...aku x mampu...Kak long aku nasihatkan,klo nk lpekan seseorng kita kna fikir perkara buruk yg dia pnah wat kt kita...tapi aku bukan jenis yg mcmtue...aku ssh nk benci org...aku suka pandang positif semua benda...dats why aku x leh lpe "dia"...


Kak Long aku sampaikn ajak aku jmpe ustaz utk pegi berubat...biar betul...??sampai tahap tue ker aku kna hadapi???Setiap kali aku akan berdoa kepada Allah agar diberi ketenangan n ketabahan hati...aku cuba tabah n aku cuba utk tidak fikir pasal "dia"..tapi aku x mampu..ntah knape...


Aku x pasti selama mana aku boleh bertahan...selama mana aku boleh berdiri...semoga tahun depan akan membawa cahaya baru kepada aku....aku harap sgt2...Ya Allah,jika benar "dia" bukan jodohku,aku mohon jauhkanlah hatiku padanya...dan Ya Allah Ya Tuhanku, jika benar "dia" jodohku,dekatkan hatinya padaku...Amin...

No comments:

Post a Comment