Sunday, December 4, 2011

Aku "Jatuh" Cinta

Assalamualaikum,


Aku dah lama jatuh cinta pada "dia"....aku jatuh cinta,aku mmg dekat ngn dia..bila aku btul2 terjatuh seperti sekarang...aku x keruan...aku x tahu nak wat pe...aku selalu berdoa n trus berdoa...sama seperti yg aku trnmpk status update dr seseorng,mcm kt bawah ni...


"Bila aku jatuh cinta....aku menjauhkan diri dari insan yang aku 'jatuh' tadi...apa yang aku buat, aku berdoa pada tuhan,jika dia jodohku,dekatkan lah hatinya dengan hatiku....kalau benar dia untuk aku....dia x akan pergi bersama insan lain..."

Sama seperti semua orang mahukan yang terbaik untuk kehidupan masing2...sama seperti aku...nak bahagia...tapi macamana?usaha..waktu...sme ketentuan Tuhan...masa yang akan menjadi ubat aku skng ni...harap2 sgt dpt kebahagian setelah penderitaan yg aku rasa aku x trtggung....berpura didepan org bahawa aku gembira...padahal aku sgt lemah...tetapi aku akan tetap cuba...kerana Allah Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani hambanya...Amin..

No comments:

Post a Comment