Wednesday, December 7, 2011

Aku Kena Berubah...terima kenyataan

Assalamualaikum,


Aku kena berubah...aku kena terima hakikat...aku perlu...tapi,kuat ker aku?tabahkah aku?aku x sggp terima knyataan sebenarnye...nape?bukannya dunia akan kiamat kalo aku terima kenyataan tue...mengapa?ssh sgt2 aku rasa...


Atau mgknkah aku terpengaruh dengan kata2 "dia"?Segala keputusan aku skng seakan2 aku sgt terpengaruh ngn kata2 "dia"...aku x tahu betulkah "dia" bercakap benar...?atau sengaja utk menjaga hati aku..?mane satu yang benar...?aku x tahu...kenyataan mane satu yg benar utk aku jadikan panduan utk membuat keputusan..


Susah sgt aku rasa..aku sentiasa berfikir dan berfikir dan mnyebabkan aku buntu dan bersedih dan berterusan berfikir tentang "dia"...nape...?aku nak kuat...tapi aku x mampu nak melawan hati aku bila aku teringatkan "dia"...bodoh ke aku?Ya Allah,Engkau tunjukkanlah jalan kebenaran kepadaku...aku x tahu aku mampu bertahan samapi bila...Ya Allah...Engkau kuatkan dan tabahkanlah hatiku ini...Amin...


No comments:

Post a Comment