Monday, December 5, 2011

Nape X Nak Jawab?

Assalamualaikum,


Persoalan dan pertanyaan...nape ssh sgt nk jwb eaaa?kdg2 org tnye aku pape soalan,aku jawb..."ntah"..."x tahu"..."x tahu nk ckp ape"...itu adalah jawapan biasa yg aku jwb or "dia" jwb...adakah sbb kita x pasti?x yakin?atau untuk menjaga hati?byk persoalan yg blum trjwb...

Aku slalu tertnya2...tapi x pnah mndpt jwpn spt yg aku nak...adakah sbb "dia" hanya ingin menjaga hati aku?klo nk jaga hati..utk ape?aku x faham...mmg x faham...lansung x de pnjelasan utk sme ni...

Nape ssh sgt utk aku redha dgn sme ni...nape?Insyaallah,12/12/12 ni hari terakhir utk sme mslh aku....aku akan cbe utk tdk ingt pd "dia"...blh ker?Insyaallah...hati aku x pnah lepaskn "dia",slagi aku blum btl2 pasti "dia" mmg bukan utk aku..Insyaallah x kan ada lelaki lain blh bertakhta dlm hidup aku...tapi ini semua kuasa Tuhan kan...aku hanya mampu merancang...

Hukum KARMA mmg menyakitkan...percayalah...

No comments:

Post a Comment