Saturday, September 25, 2010

Story 4 Today Is.....

Story mory aku utk hari ini adalah....pasal kain pasang....tadi mula2 dalam kul 3 hajat hatinya nak p servis kete...tungu punye tunggu "dia" sampai kul 4.30 lebih...huhuhu...jam giler katanye kat MRR2 n Jalan Jelatek...sesampai kami ke Pusat Servis Perodua...dorng ckp da x sempat...dorng nak siapkan kete yg ada jek..huhuhu...so aku pn wat la appt hari Isnin nanti...hurmmm....sesudah itu...aku pun mengajaknye ke umah mmber aku...die wat Open House....dalam Kem Kementah...

Yang best ttg Open House ni adalah rendang die...perrgghhh...mmg sedap la..hehehe...thanks to Kak BB...marvellous betul rendang...hehehe...lepas p Open House umah Kak BB aku wat plan ngan Gee p window shoping....ye lah "dia" kata die ada kenduri umah waris kat Bangi...tup2 tnye x pegi poun...p Open House mmbr...hampeh tul...

Ok...stop kat c2...mula2 nak plan ngan Gee p Wangsa Walk Mall...tapi x pegi poun...sbb hujan turun dgn lebatnye...keh..keh..keh...ayat skema lak aku...hehehehe...so plan lain ktorng p Jusco Alpha Angle...masa dok window shoping tue ternampak booth2 IKS....ada makanan...tudung...baju kurung n xtra....ada satu gerai tue jual kain pasang...die kata kain tue jenis creep...ntah betul ke x aku eja tue...huhuhu...agak2 jek...hehehe...corak boleh tahan la...die kata senang digosok dan selesa di pakai...harga RM45 tapi die kurangkan pada RM40...tapi aku rasa kain tue rege die area RM20 lebih2 jek...tapi da aku nak beli kan..hehehehe...gambarnye adalah seperti dibawah...hehehe...

corak daun2...warna merah,putih,hitam,belacan,biru kelabu...

yg ni lak warna belacan ala2 putih n kelabu sket2...i loike...hehehe

Untuk perhatian korng pencahayaan umah aku ni x ok sket...huhuhu...x gna lampu kalimantang...malap2 jek gambarnye...walaupppepn aku sgt suke kain2 ni...hehehe.....

Tetibe sedih lak tgk cite cerekarama ni...sob...sob...sob...harap2 semua mertua2 baik2 belaka...hehehehe...

No comments:

Post a Comment