Thursday, September 2, 2010

Kad raya

Dah lama aku x update blog...x taw npe tb2 rasa mcm mls nak cite pape kan...huhuhu...ada benda nak cite tapi malasan dong....itu la aku...asyik malas2 saje...huhuhuhu...ok sempena hari mulia yang akan datang ni aku nak uacapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri untuk semua...

kat cni aku nak cte sket la pasal kad raya...hehehe...tahun ni aku dapat 2 kad raya + 1 kad raya yang coming soon akan sampai jauh nun dari sabah...ini nyer kad every year aku dapat(walaupun tahun lepas aku x dpt sbb posmen p buang kot...huhuhu)...raya tahun lepas sepatutnya aku dapat kad raya tuh...tp x taw la npe x sampai2 kan..n then kad yang aku bg kat "dia" pn x sampai...mmg hampeh tul...mgkn ada posmen yg x de integriti dalam tugas...choi betul la...

hehehe....pasal kad raya tahun ni...cam comel je budak tue bagi kat aku...boleh tgk kat bawah ni...hehehe

so sweet kan...aku sukeee...

ini muke depan kad dak thn 2 bg kt aku...

ada 1 lagi kad raya yag budak bagi kat aku tp x leh upload lak....mengong kot bluetooth aku ni...huhuhu...

Raya tahun ni aku rerajinkan diri kau hantar kad raya kat family aku ofcoz (siap pos wlpn aku balik kg n aku pos sehari sblm balik...hehehe...saje wat gempak...)aku jugak antar kpd kawan2 yg diingati dan mengingati aku...hehehe...jumlah hantaran aku x la banyak sangat pun...kira2 dalam 20 keping jek....


yg kelabu plg special utk "dia"

Anyway aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri sekali lagi yek...ampun maaf kalo ada salah...kepada yg drive balik hati2 yek...kepada yang naik bas,bgth bas tue bgth driver "don't drive when u sleepy"...hehehehe...

No comments:

Post a Comment