Wednesday, September 22, 2010

2 cerita 1 tajuk

2 cerita 1 tajuk ni...cerita pasal kat skolah ari ni la...ari ni aku stat puasa 6 aku...tadi sahur mujur sempat makan sikit..klo x..tercekik sbb da nak azan...makan cepat2...hehehe...hurmmm...gambar kat bawah ini adalah gambar biskut yg aku tapau dari skolah..ramai cikgu2 yg bawak biskut raya dari rumah...hehehe...so,aku pun tapaw la wat balik kan..walaupun aku puasa...makan tetap makan...maintain...makan lepas buka puasa la der...


pelbagai jenis biskut

ada banyak jenis biskut dalam ni...ada almond london,mazola,butter finggers,biskut mocca n mcm2 lh...kecuali kek ye...sbb kek tue aku wat sendiri k...khas dari kg...aku wat malam sebelum aku balik KL...nama kek tue ialah kek marble...x cukup marble sbb x pandai nak godek2 utk jdi corak yg menarik..janji makan...sedaaapppp!!!!!hehehehe...


Cerita ke 2......ini celita 20 tahun yg lepas la...nak cite pasal clutch bag@handbag@purse...aku pn x taw nak pggl ape..tapi aku rasa clutch bag kot sbb bawak kat tangan x poun kepit bawah ketiak...hehehe...

clutch bag arwah my ma

gambar kat atas yg korng tgk ni adalah peninggalah arwah mak aku yg aku panggil "ma"...arwah dah meninggalkan ktorg adik beradik sejak aku umur 3 tahun lg...cite die sbnrnye umur beg ni da 20 tahun lebih kot..mgkn da mencecah umur 30 kot...area2 tue la..sbb aku pn da 26..adik aku 24...so mmg umur beg ni da 20 tahun lebih la...ape yg menarik ttg beg ni...mmg tahan lama...kalo korng tgk bahagian dalam beg tue...material yg digunakan mcm kain utk almari yg murah2 kat pasaraya...klo kain utk almari plastik tue klo 2-3 tahun da reput...tapi korng tgk la kualiti barang dolu2 kan..still utuh...x de koyak pun...maintain jek...


bahagian luar clutch bag

gambar kat atas ni plak adalah gambar bahagian lur beg...biasa la design zaman 70-an...but still cantik kan...????
ini adalah antara peninggalan arwah ygmana makcik aku yang paling aku sayang iaitu "chik" telah tlg simpankan...hehehe

No comments:

Post a Comment