Monday, February 28, 2011

Jalan2 Ujung Minggu Yang Nikmat....

Assalamualaikum...

Sabtu lepas aku kuar lagi ngn "dia"...mula2 nk p umah member tunang...tapi last2 x jadik sbb "dia" datang lewat...lgpn takut x dan ngn majlis plus "dia" pn dah plan lain ngn cousin " dia"...aku ni ngikutkn jek...rupa2nye "dia" jadi match maker...mmg suka sangat jadi match maker..x tahu nape ngn "dia"...

Cousin "dia" baru je putus cinta...hohoho...so, "dia" nak kenenkan mmbr ktorng masa kt opis dulu ngn cousin "dia"...

"dia" ajak kuar p OU...aku ni x brapa sangat la nk kuar tue,sbb plannya nak makan kenduri jek..pehtue "dia" kata...x pe...cousin "dia" akan belanja semua...waaaaweeeee..!!!!!!!!!..aku pe la lagi...on je la klo dah org nak blanja kan...ye la...memandangkan aku pn da x brapa banyak duit dah skng...nak balik kg tgh bulan ni...huhuhu...kna simpan duit maaa...

Cousin "dia" lelaki...cousin "dia" muda setahun dari aku..kwn ktorg tue sama umur ngan aku...kecik molek jek orgnye...sesuai la kot...aku ni yg menurut perintah "match maker" for dat day je la...sesampai sana,ktorg p bli tiket wayang "The Mechanic"...best dowh cite tue...Jason Statham...marvellous la dia...tiket wayang tue...cousin die belanja...

Pehtue ktorng pegi makan...nak makan kt tempat yg open air..ye la...lelaki kan...nak berasap aje...menyampah aku...huhuhu...mula2 "dia" tnye aku,Burger King dh ok lum...aku ckp...dh x wat open air dah...so,cousin die ajak p makan kt Nando's...haaaaaa!!!!!!!!!!...


Yg aku ni,mamposla...aku mane der duit...lam purse ado x sampai Rm20 pn...huhuhu..."dia" ckp,jgn runsing...cousin "dia" akan belanja...selamat...hehehe...aku ngn "dia" makan set burger...tapi not my taste la...die nyer sos...phewwww...x leh tahan...aku x suka...!!!!!!!!!tapi,sos tomato ok...sedap...so aku makan la ngan sos tomato jek...mgkn dish lain kt situ sedap kot...yg "dia" pilih tue,x brapa la kot..aku x pnah makan kt situ,so aku suh "dia" y pilihkan...die dah pnah makan...

Lepas makan...cousin "dia" nak sopim...sopim minyak wangi..ktorng pn menuju ke Parkson..masa jalan,aku n "dia" tinggalkan cousin "dia" ngan kawan ktorng tue...ktorng jalan depan..hehehe...bagi chance...masa dok tggu cousin "dia" bayar minyak wangi,ada la 2 org kanak2 pompuan kembar...huuuiiiii...tomel...rambut ketak2 kembang...comel sangat2...yg lagi comel,masa dorng dok main kejar2 ngn bapak dorng,tetiba dtg peluk aku n "dia"...sorng peluk aku,sorng peluk "dia" ...so sweet...mak bapak senyum jek...hehehe..aku pn salam la budak tue...comel sangat2...

Lepas sopim,p arked...main game..cousin "dia" bagi 1 bungkus token kat aku rege RM10...mmg betul la cousin "dia"...wat aku tergamam...tapi dah org bagi...aku amek la...hehehe

Pas main kt arked masa n time utk tonton wayang...abang cousin "dia" da tggu ngn wifenya kt wayang tue...ktorng pn bergegas ke wayang yg letaknya kt bawah jek...pas tgk wayang p makan kt selayang...tapi aku x makan pn..sbb x sedap perut la..huhuhu...itupun cousin "dia" belanja....thanx to cousin "dia" sbb belanja ktorg makan...hehehe

No comments:

Post a Comment