Wednesday, February 16, 2011

Sleeping Disorder.....huhuhuhu

Assalamualaikum..


3-4 hari ni aku sgt susah nak tdo...x taw nape...banyak benda pk sgt2...berserabut kepala hotak ni...slagi x kul 5 mmg aku x leh tdo...bila dh penat sgt2 baru la rasa ngntuk n tertdo dgn sendiri..


Fikiran aku menerawang pasal duit...lagi2 duit...nape ye...??dok kira2 duit dlm pale otak aku ni...ye la...klo iktkn plan nk kawin tahun depan..nak beki umah lagi...kos yg melambung tinggi skng dalam segala hal lagi menambahkan kepeningan aku n "sleeping disorder" aku ni..


Rumah kt kg tue umah papan...so,dh manyak kna makan dek anai2 terutama dinding...tetapi lantai masih lagi teguh n mungkin masih boleh bertahan sampai 20 tahun lagi...tapi dinding la paling parah sekali..aku,kak long n abang aku(paksa die utk bersetuju...hahahaha...)plan nak beki umah..tetapi memandangkan masing2 pn gaji x seberapa,kos baiki yg tinggi n tggjwb yg lain... kos utk membaiki umah perlu di kurangkan... 


Mula2 plan nak robohkan semua...tapi bila dikira2 kosnya mau makan lebih dari 100k...huhuhu...klo wat personal loan sampai kemati la dok bayar loan jek...huhuhu...kami plan nak tambah bilik n baiki apa2 yg rosak jek...tapi memandangkan situasi n keadaan umah tue,x pasti boleh dibaiki sahaja atau harus dirobohkn semua..jadi,balik kg ni kna bincang ngn big boss nk wat mcmn...


Umah tue da berusia lebih 25 tahun...masa adik aku lahir,kerangka umah da ada...cuma x de lantai n dinding jek..


Memang memeningkan pale..huhuhu..plzzzz.....



No comments:

Post a Comment