Saturday, February 26, 2011

"He" Has A Secret Admire

Assalamualaikum....


Siapakah "he" tue?ehehe...ini bukan kisah chenta aku ngn "dia"...tapi ini kisah aku zaman dolu2 masa kt KOLEJ MATRIKULASI PULAU PINANG(KMPP)...tahun 2002/2003...nape aku berani cite kt sini sbb ada satu kejadian mggu lepas n "dia" ada bersama aku...hehehe


Citenye begini...minggu lepas 19/2/2011 aku, "dia",wanie"(kawan "dia") n Gee Sexy p kenduri mmbr opis dulu kawin kt Ampang...kat tasik lagi majlisnye..meriah..pelamin boleh tahan gempak...after kenduri so ktorg berkira2 nak p OU...'dia" ni ske bangat p OU...klo ktorg kuar la...tp ktorg jarang kuar dating...huhuhu


Al-kisahnya, semasa merayau di OU mencari arah tujuan n hala tuju hidup pada ari tue,tup......................aku ternampak seseorang..haaaaaaaaaaaaaaa.....!!!!!!!!!!!!! tak mungkin...huhuhu...nape aku jumpa "he" kat sini...i really cant take my eyes on you...hehehe.."he" atau nama sebenarnye adalah Saiful Azri aka Ah Chong...until now i still remember his name..aku adalah secret admirer "he" sebenarnye..walaupun benda ni masa KMPP dulu lg..tapi aku still minat kat budak tue..heee


Aku tanpa segan silu aku ckp kt "dia".."Eh...itu mcm org yg saya minat masa KMPP dulu..hensemnya..."...hahaha...aku x taw npe aku jd camtue...masa tue aku x terpk pn perasaan "dia"...im so exited jumpa org yg aku minat tue..hehehe..lgpun itu kisah 10 tahun yg lalu..


Masa aku nampak "he" die bersama dengan makwenya tgh window shoping..makwenya blh tahan cun n sweet n bertudung...so nice to see them together(ayat x leh blah,padahal ada gak rasa cam jeles...huhuhu)..."he" still da same as usual n as dulu2 nyer style...suka sangat pakai baju kotak2 lengan panjang n gaya ala2 nerd gitu...i like...hehehe...


Masa kt KMPP dulu,aku sangat sonok klo terserempak ngn "he"...ye la..aku pn sedar diri gak..bukan aku ada peminat pun..aku yg minat org ada la...hehehe..selalu senyum kt "he" klo terserempak..."he" balas jek...ye la..rakan sekolej kan..."he" budak Sains Fizikal n aku budak Akaun..lgpn masa tue,dak Akaun ni agak x di pandang sgt sbb ada yg berkata "alah...dak akaun bukan pandai mane pn..."...lg sekali aku sedar diri..ye la...x pandai mane pun..klo dh terlajak pandai mmg la aku amek aliran Sains...tapi kita tahu tahap diri kita mcmnkn...tp jgn la menghina...dosa taw...huhuhu


Muka he ala2 chinese sbb tue dak2 kolej pggl die Ah Chong...muke "he" cam sape?...muka "he" mcm.....


Nicholas Tse
Ala2 mcm ni la muka "he"...tapi aku rasa "he" lagi putih kot...rambut "he" panjang sket la...sbb 1st aku minat adalah rambut...hohoho..ntah pape kan...tapi rambut "dia" pn lbih kurang mcm ni gak...hehehe


Aku rasa "dia" mmg jeles...tapi aku talak tahan sama hati ini...hahaha...sian "dia"..tapi aku rasa "dia" faham...lgpun aku ni boleh tahan la setianya..cuma nak menjamu mata je..hehehe...bukan slalu boleh menjamu selera ngan mata ni...



No comments:

Post a Comment