Tuesday, February 1, 2011

Hari-Hari Yang Membosankan...

Assalamualaikum,


Menempuh hari2 yg membosankan cuti2 begini...aku ingat boleh la nak wat lembaran kerja utk dak2 tue...tetapi sedikit terbantut..huhuhu...laptop akak aku bawak p opis...so memalam mcmni la baru leh on9...so,aku ada bawak bahan masa aku g kursus kt PD dulu...actually aku tertinggal bahan tue n mujur la ada cikgu sekolah aku tlg amek n simpankan...


mksdnya selepas kursus tue da berbulan la aku x bukak lansung bahan tue...aku da hampir terlupa pun..hehehe...so td aku da godek2 isi kandungan nyer n apa yang menarik aku dapat kt bahan kursus ini adalah seperti dibawah..hehehe..enjoy it..



"Jika Ia Sebuah Cinta"



Jika ia sebuah cinta… ia tidak buta namun sentiasa melihat dan merasa.
Jika ia sebuah cinta… ia tidak menyeksa namun sentiasa menguji.
Jika ia sebuah cinta… ia tidak memaksa namun sentiasa berusaha.
Jika ia sebuah cinta… ia tidak datang dengan kata-kata namun sentiasa menghampiri dengan hati.
Jika ia sebuah cinta… ia tidak terucap dengan kata namun sentiasa hadir dengan sinar mata.
Jika ia sebuah cinta… ia tidak hanya berjanji.. namun sentiasa cuba memenangi.
Jika ia sebuah cinta… ia tidak hadir kerana permintaan namun hadir kerana ketentuan.
Jika ia sebuah cinta… ia tidak hadir dengan kekayaan dan kebendaan… namun hadir kerana pengorbanan dan kesetiaan
 Oleh itu

Cintai Kerjayamu


sebagai Guru

Hmmm...maksud yang sangat mendalam...sesuai utk sme org...x kira la yg keje cikgu ke x...yg penting IKHLAS...hehehe

Ji

No comments:

Post a Comment