Tuesday, March 1, 2011

Perangai CaM bABY PiNk....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Assalamualaikum,


Aku menangis ari disebabkan Tn.Hj yg ntah pae tue...perangai cam haram laki bini...aku mmg nak mencarut banyak2...tapi aku still sabar skng...


Memang aku nak marah bila dia cakap aku x inform kat dia pasal kerosakan kt umah ni..aku dah inform...tapi tindakan satu haram pun x wat...mmg aku nak marah..last2 aku wat sume sendiri la...aku dah sms laki bini...x balas...haram x balas...aku jupe bini die kat Giant,dah bgth...tapi x der tindakan pn...mmg haram la perangai cam ni...aku mmg x ske dengan penipu yg menipu semata2 nak menyelamatkan diri sendiri tapi bukan nak menyelamatkan keadaan...


Nak letak gambar baby pink kang haram lak page aku...mmg patut la penyewa lepas curi semua barang2 ko sbb perangai ko cam sial..klo nak tggu ko dtg bawak kontraktor sendiri mai beki umah ni,itupun sampai sebulan...mmg sial la...ko nak aku bergelap sampai sebulan ker..


Blh plak cakap..."biasa la setiap hari tukar mentol lampu...biasa la tukar mentol lampu setiap bulan"...giler ke hape...ko ingat gaji aku tue semata2 nak tukar mentol lampu je ke..klo tiap2 bulan mentol lampu blow,sape tahan...bukan satu yg blow...banyak tempat, lebih dari 10 mentol...klo boleh tukar setakat naik atas kerusi jek,mmg ok la...tapi kna guna tangga...mmg sial betul tn haji tue...ingat aku pelahap sangat ngn duit die tue....


Kita jaga umah die baik2 tapi die wat tahi plak...mmg aku nak marah giler skng ni...




AKU MARAHHHHHHHHHHHHHHHH...!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment