Wednesday, October 20, 2010

Avillion Edmiral Cove......

Assalamualaikum....


Ari ni 20/10/2010 aku berada di Port Dickson....menginap di Avillion Edmiral Cove......nice hotel...tapi x mengadap pantai la kan...mengadap tepi pantai...huhuhu...aku akan berkursus selama 3 hari disini...nama kursus aku "KURSUS PROGRAM LINUS LITERASI TAHUN 2 (SIRI 2)"...LINUS singkatan kepada Literasi Numerasi...actually aku x paham mane pn...nnti klo aku dah cukup paham aku leh la cite...hehehe...secara konklusinya ia adalah berkaitan dengan prestasi murid la...hehehe


Hurrmmm...ini je nak cite...hotel ni best..http://www.avillionadmiralcove.com/..ni die nyer laman web...gambar die cantik..nnti..nnti2 la aku upload versi aku lak sbb nak rehat ni...hehehe...sape nk datang honeymoon ok la...hehehe





No comments:

Post a Comment