Tuesday, October 12, 2010

Semalam godek2 Blog...Alhamdulillah da ok...hehehe

Assalamualaikum...


Citenye ttg blog aku ni la...aku tensen sbnrnye yg display lain...yg dipreviewnya lain..mmg la aku naik angin..so, aku pn godek2la blog ni...alhamdulillah da ok...hehehe...gembira la jugak...hehehe..klo sblm ni korng tgk tulisan aku yg pelbagai tue,sbb mslh tue la...skng ni pn tulisan still plbagai tp just nk tgk da best..hehehe

Almari baru...rege RM299
Tiba2 mau cite psl almari yg baru di beli...aku beli alamari ni dekat2 area umah aku jek...besar n tinggi...selama da dekat setahun ni,baru je aku beli alamari...selama dekat setahun baju2 aku semua dok dlm beg...korng bayang la mcmn keaadaan bilik aku...hehehe..mmg bersepah tahap gaban..even skng pn masih bersepah,sbb aku masih menunggu supaya bau almari tu hilang..klo baru2 beli ni alamari ni die letak ubat..ygmana ubat die sgt memedihkan mata...

ms p tgk2 almari ritu,bila buka pintu alamari tue,udara didalam alamri akan keluar yg mana udaranya mengandungi ubat yg diguna utk almari...mmg pedih giler mataku...mcm sdg mayang bawang jek...huhuhu...cam nangis dah..

hurrmmm...asenye da mls nak cite ppe...tgk la esok ada cite lain kot..hehehe..n8..

No comments:

Post a Comment