Friday, October 8, 2010

Mee Kuah Lala...yum...yum...sedap...

Cerita malam ini adalah tentang kunjungan aku ke umah pak sdara aku kt Sg.Besi seminggu selepas naik cuti(p raya)....nama die Lt. Kol Arifin Ismail yg aku pggl ayah su...adik bongsu abah aku...abah aku 3 beradik jek..abahku yg sulung..yg ke 2 makcik aku yg aku sgt2 sayang..hehehe...

Salasilah keluarga tue nnti2 la aku cite k..skng ni cite ttg makan2 kt umah ayah su aku...ari tue aku jnji ngn my sister aka kak long nk p braya umah ayah su...masa nk p tue...mmg jam giler MRR2..ye la sume org keluar beraya p open house...sangat la sakit hatiku ini..aku ingt sampai lewat kt sane upe2nye sampai sama2 ngn kak long...kak long aku dtg ngn husband n 3 org anak2nye..me...all alone..huhuhu..

anak sdara aku 2 org...yg gomuk tu yg sulung...Ardini Balqis..
yg mulut penuh ngn makanan tue Muhammad Zahid Rifqi...

semasa kt umah ayah su aku di jamu dengan Mee Kuah Lala...
sedap sangat...ini setelah semangkuk hampir habes...hehehe

Haaaa...ini lak kat pinggan aku...hehehe..
banyak x aku makan...Lala tue sedap n manis...

Ok...itula antara gambar yg aku leh kongsikan..sbb itu je gmbr yg aku amek...hehehe..anak sdara aku yg tecik skali tue,ayahsu aku jagakan...oghe klate kata "buas"...hehehe...

Ayahsu aku ckp nak wat Mee Kuah Lala ni senang jek..tp die x bg resepi penuh pn..yg die bgth hanya guna bawang putih...tanpa lain2 bawang...aku pelik gak...tp wlppepn mmg sedap...hehehe..lain2 bahan aku pn x pasti...tp blh je bantai masak klo nakkn...antara nak or malas jek..hehehe...

No comments:

Post a Comment