Wednesday, October 13, 2010

Kalimah ALLAH.....

Assalamualaikum,

Cerita aku untuk kali ini adalah tentang kalimah ALLAH di langit...kejadian ni berlaku semasa aku sedang mengajar PJ petang td...so miracle kn...masa tue da nak abes masa PJ...klas 2A..tgh aku nk suh bdk masuk kelas,suh beratur,ramai2 "cikgu2...tgk atas....waaaahhhhh..."..dorng x ckp pn ape yg dorng nmpk...yg aku ni lak..."korng ni npe?ada ape ni?ada kapal angkasa lalu kt atas ker?"..hehehe..akhirnye aku pn sama2 ngn dak2 tue melihat ke atas..Subhanallah...ada kat atas...

kalimah Allah di tengah2....


bayang2 kalimah Allah...klo korng nmpk la..

awan kalimah Allah berlalu pergi....

Sungguh menakjubkan...sebelum ni aku x pnah tgk kalimah Allah live kt mane2...skng ni betul2 depan mata..pnah jugak aku nampak bentuk kepala anjing kt langit..mmg betul2 real..kali ni mmg menakjubkan..gambar tu korng blh lihat mengikut persepsi korng sendiri..aku ceritakan apa yg aku nampak..hehehe..

Aku rasa sangat2 xcited mlm ni walaupun mood aku x menentu skng ni..huhuhu..

No comments:

Post a Comment