Tuesday, October 15, 2013

Tulah

Assalamualaikum,

Kata2 aku mmg tulah la..hu3 blh la plak smlm aku pnah ckp kt "macem"..klo kete aku ada problem..aku akan mntk tlg dia..tup2 ptg ni..air cond rosak..dia nyer compressor rosak..tamat riwayat sudaaa...hu3

Mahal plak tu..dlm RM480...Ya Allah..lepas satu,satu jadi..pening pale..tahun ni je,kete aku ni da perabis duit aku hampir 1k..merajuk ke..hu2..start ngn tukar bateri,sebis n ni air cond problem..hu3

Sape jadi mangsa utk tolong aku???mesti la macem..hu3 adik bradik aku??dorng mmg x xpert dlm hal kete..tp klo bab2 komputer..yesss!!!dorng la pakar..sbb tu ppe hal jdi ngn kete,org prtama aku col mesti la macem..aku da x de sape2 da..aku pn x tahu nape dia senang nk tlg aku..x kisah la..janji ada org tlg..pakwe pn x de nk mntk tlg kn..inikn suami..lg la x de..

Mmg stress jap..mahal giler kna..so,my DeBoQ skng dok ngn macem..dia akan bawak p bengkel..mgkn Ahad nanti aku amek kete..skng ni aku pinjam kete adik aku,Hafiz...mujur la dia balik kg utk raya Haji..klo x,mane mau naik kete x de air cond...panas wooo...!!!kurus aku nnti..ekeke

Dan lg nak gelak2 kn..ye la..aku sedih pn x de sape tahu..aku gembira ramai yg tahu..hmmm...k la..ari ni raya..nk bim ;)

***Selamat Hari Raya AidilAdha semua...;)

No comments:

Post a Comment