Wednesday, October 2, 2013

Dah tahu ke?

Assalamualaikum,

Patut la mggu lepas mood x tentu..panas jek..PMS upenyer...ha2 biasala pompuan kn..mood bulan2 x stabil..sakit senggugut rasa mcm nk tendang n maki org je..sakitnya,hanya Allah je yg tahu...mcm nk branak kot..kaum2 lelaki x kan merasa la sakit ni..hu2 tiap2 bulan mcmni la aku..org kata klo da kawin senggugut ilang..tp,btl ke?sbb ada yg da kawin tp still ada lg..sakit sgt2 lg..hu2 x mo la..sakit wei...hu3 melalut plak aku ni...he3

Masuk cite lain sket..tb2 aku trpk.."macem" da tahu ke aku samakn dia mcm Adi Putera...lately,mcm dia saje je..dunno la..saje perli aku kot..klo dia tahu pn apa ada kes..layan je la..ha2 aku x kisah pn..minat jauh2..realitinya susah..;(

Aku ngn gee nk p mandi bunga..saje nk segar badan..tp x taw lagi bila..tgk la nnti..hu2 bagi bukak jalan..bukan khurafat...ikhtiar...he3

***rindu sangat2 kat uyaaahhhh...!!!!miss her damn much...lama da x jmpe..hu2

No comments:

Post a Comment