Wednesday, October 9, 2013

Gembira ke ari ni?

Assalamualaikum,

Gembira ke?ya...aku gembira..sbb dapat pegi lawatan..aku mmg suka..tapi klo suh p kursus..harom..malas aku..ha2

Tetiba nk ber"entry" plak mlm ni..he3 k la..sbnrnye aku ada suka sumone..br je sebulan kenal..Gee cakap,blh tahan la rupanya..sportsman..coach bola sepak..jurulatih kelab dia sndr..dia wat akademi dia sndr..dia coach bdk skolah mngh n rendah..kelab tu dia bukak kt taman umah dia..mmg dia gila bola..itu je yg aku blh ckp..

Main point is..aku mmg suka dia.."macem"????mcmn ngn "macem"???...aku rs x kemana hbgn aku ngn "macem"..stakat kawan je..adik n kakak..klo "macem" siyes ngn aku,ya..aku bley accept..tapi cnfrm family "macem" x bley trima aku..hmmm ;( aku penah tnye kak long,ok ke aku ngn "macem"??kak long cakap ok je..tapi nmpknye aku brtepuk sebelah tangan..hu2 x pe lah..

Skng ni aku dok pk pasal coach yg aku br knal neh...yg aku heran mama dia plak yg byk contact aku..mcmn plak mama dia blh masuk lam cite neh..nak jd cite,pestime kuar dating..tayar kete mama dia bocor..so anak kesayangan dia p la tolong..angkut aku skali la..pnjm barang nk tukar tayar...pong pang..pong pang sembang..mama dia bg kad..bisnez upanya..jual2 barang..tp aku kureng sket la..x minat sgt..so,mama dia asyik whatsapp aku nk jmpe..tiap2 mggu nk jmpe..tp x jmpe pn..yg heran,mcm promote anak dia kt aku..aku perasan ker?ntah la..x pasti..

Si coach ni,mcm biskut la..jap ada,jap x de..aku rs aku brtepuk sebelah tgn jgk la..hmmm...Allah sentiasa uji aku dengan dugaan ini..sme lelaki yg aku knal n aku suka,sme x jadi n x kekal lama..tp yg aku x suka..x suka..dok meroyan kt aku..se te res...aku ni,jnis yg x kawan dgn lelaki yg aku x de perasaan kt dia..sbb tu aku x ramai kwn laki..aku akan jauhkn dr aku..ha2 bknnye aku x de kwn laki lansung..maksud aku,klo aku ada pakwe..aku hnya akan kuar ngan pakwe aku je..x d org lain dh..klo x de pakwe,aku akan kuar ngn org yg aku suka shj..yg suam2 kuku,klo ajak,mmg aku x layan..klo kesian sgt,aku akan ajak mmbr teman aku..

Mungkin bila da capai satu tahap nanti,aku akan snyap je dr coach tu..melainkn dia dtg cr aku balik..segan la..aku pn x th dia suka aku ke x..nak hegeh2 pd yg x sudi..malu la weii..tapi dia layan aku ok je..hmmm...perasaan je kot..hu3

***aku ngn gee kawan..bukan lesbian okes...masih berpegang pada agama Allah...minat pada lain jantina,bukan sama jantina.. umat Nabi Muhammad saw...semoga Allah peliharakan hidup kami dan merahmati hidup kami..Amin ;)

No comments:

Post a Comment