Monday, October 14, 2013

Jap Heppy...Jap Sedey

Assalamualaikum,

Hari ni...mula2 aku happy..tup2 tiba2 sedey...sbb apa?sbb "macem" ada ckp sumthing lps balik dr jmpe..jmpe ramai2 k..da lama x kuar berdua..hu2

Im single..still single since bln 10 2011..lama kn?aku tahu hubungan aku ngn "macem" mustahil..i know..aku da set dlm mind..tp nape "macem" layan aku mcm aku ni awek dia???hurmm...kn da prasan sorng2..walhal "macem" x de ppe..setended aku la..bertepuk sblh tangan..

Aku x de kwn lelaki yg rapat selain "macem"...hurmmm...mcmmn nk berjodoh?kna la cr..da jmpe,tp line x clear..klo kita je yg brtindak,ssh la jgk..berserah pada Allah je..doakan yg terbaik..harap2 Allah temukan aku dgn jodoh terbaik..Amin..

Dlu,sbb aku suka kt "dia" aku putus ngn pakwe aku...pakwe ni,adalah 1st pakwe aku n pestime aku kapel..aku kapel dlm mggu study week..final year kt u..pakwe ni approach aku tetiba brsama2 team bola kolej ktorng..aku n roomate aku..dorng dlm 10-15 org lelaki..gila trkejut..ckp da lama perhatikan aku..ni br brani nk tgur...aku ni yg x pnah melalui situasi mcm tu,agak trkjut n agak suka..ha2 ye la..ada secret admirer upanya..tp aku kapel ngn dia,sbb aku saje nk try kapel..sbb x pnah kn..ha2 sbb tu bila putus ngn pakwe ni,aku x nangis n rasa ppe pn..

Hmmm...kesian kt dia..kak long aku slalu ckp,ni mgkn karma utk aku sbb tinggalkn pakwe tu..pakwe tu baik..cme aku x tahan sifat cemburu buta n tuduhan melulu dia..so,bila putus aku mmg x rasa ppe...tapi bila aku ditinggalkan,aku terpk..ini la karma aku..aku x salahkan sape2..Allah tu Maha Besar..Dia balas trus..

Aku redha n skng ni truskn idup mcm biasa..x th la bila akan jmpe..doa aje la..hu2

***nite..mimpi yg indah2..hope for the happy ending..really tired of crying n doing fake in front of people saying dat "im ok".....

No comments:

Post a Comment