Tuesday, July 9, 2013

Solat Tarawikh Bersendirian ;)

Assalamualaikum,

Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak semua ;)
Okes ini malam pertama Ramadhan kn?
Seronok rasanya...dan ini la malam pertama n pertama kalinya aku solat Tarawikh bersendirian...rasa lain la...he3

Aku tgk n belajar kat sini n soal jawab solat Tarawikh kat sini...usefull...ngeee ;)

Tadi pas Solat Maghrib sempat col abah aku n mak cik aku aka Chik..saje tanya khabar setelah berbulan2 senyap n sambil2 ucap selamat menyambut Ramadhan..ekekeke..

Abah mmg suka la wat anak2 dia haru biru...aku col tadi siap cakap makan sup tulang...oouuucchhhhh...!!!dapnye...hu3 saje je kan..

Okes gambar kat bawah adalah buku resepi rahsia aku...klo ada masa,aku akan wat biskut tat nanas...yum3...my faveret n adik beradik2 aku jugak..klo letak sebekas sambil tgk tv habesss...ekekeke

Ada la beberapa jenis resepi yg aku simpan..In syaa Allah sedap..he3 saje untuk simpanan aku...ekeke
Buku Resepi Rahsia...ngeeee ;)

Latest Pic 7/7/13
Nak bagitahu...x tahu nak ckp mcmn..hu3..
Lately aku perasan,sumone lam fb...not from my friends list..from my mutual friends list..my concern is...hmmmm...x yh la cite..simpan je dlm hati..Allah tahu..

Ape2 je la kn..klo dok pk,x gna pun..he2..k adios..

No comments:

Post a Comment