Sunday, July 7, 2013

Ini Semua Poyo


Assalamualaukum..semenjak dua menjak ni,klo kuar jenjalan ngn gee n tertengok gelagat pasangan kapel ni...naik menyampah aku..nape ye
?sbb aku aku x de sape2 ker?ha3


x la..smenya dsbbkn oleh pengalaman aku yg lepas..bila aku tgk dorng bergurau senda n mcm2 lg..aku akan ckp.."ini semua poyo
"ha3..taw x sbb ape?

sbbnya mmg "ini semua poyo
"ha3..sbnrnya pnglmn lps byk mngajar aku..n 1 more thing,ada bbrapa kwn aku yg ada wat hal evendo dorg ada pakwe/makwe..u know what i mean?had sumone behind their gf/bf..


mksdnya,dpn bf/gf lain..blakang,sape yg tahu kn..sbb x ramai yg boleh setia..x ramai yg btl2 syg..ada la,tapi ssh nk jmpe..hu3 so,aku jeles?

ntah la..ha2 bkn jeles,tapi aku tahu dsebalik sme tue ada pahitnya..klo da kapel kn..banyak ombak,ribut n taufan..ha2

k la..da melalut sgt dh..nnti nk p seremban plak..hu2 penatnya..

No comments:

Post a Comment