Monday, September 23, 2013

Lesbian

Assalamualaikum...

Lama da aku x update..byk masalah n malas..malas la yg paling utama..hu2

So,tiba2 aku nak mengupdate ni sbb masalah jgk la..ada one guy yg br knal aku..br 2 minggu kot..tiba2 dia suspect aku ngn gee lesbian..mmg bikin panas la..mentang2 kami solo,single,x de pakwe..sesedap ati je kn..sedey gler..!!!

Sape yg x nak pakwe..nk la..tp da x de jodoh ngn sape2..nk wat mcmn..ada bbrapa org nk knal aku,sme separuh jalan..antara aku x ske dia,dia x ske aku,n masing2 ske tp x blh jgk..mcm tu la kisah aku skng..sme x mnjadi..mgkn ada hikmah dsebalik sme ni..kat skolah sme dok tnye..bila..bila..penat la nk mnjwb..hu2

Dat guy mmg nak sgt2 kat aku..tp aku seriously x de feeling kt dia..sumpah..aku trima as a friend only..tapi kesian kt dia,sbb dia x de kwn,lansung x de kwn n pemikiran agak tertutup..so,sbb tu la bila dia nampak aku ngn gee rapat sgt dia syak kami lesbian..Astaghfirullahalazim..aku masih tahu hukum Allah..x nk la Nabi Muhammad x ngaku umat..x selamat dunia akhirat..

Allah mmg banyak menguji aku..x putus2...lps satu..satu..tapi,Alhamdulillah...aku rs aku brtmbh kuat..sme djadikan pengajaran pada aku..wlpn rs x trtanggung,tapi ada org2 yg slalu ada di sisi aku..Syukur...Amin..

Kawan2 pn ramai dh kawin..n akan kawin..Jadi,tahniah untuk semua..Semoga perkahwinan kamu semua kekal hingga ke syurga..

***Aku masih menunggu bakal suami yg tepat utk aku..skng ni ada je yg x kna..hu2 sabarlah duhai hati..In Syaa Allah,Allah janjikan yg terbaik n ada hikmah disebalik semua ini...bye..nite uollss...

No comments:

Post a Comment