Wednesday, November 30, 2011

....Hati Aku Masih Resah....

Assalamualaikum...


Aku selalu jd mcmni...nape yeh...?aku cuba kuat...aku trus cuba...n cuba lg...tapi memori lama tetap menerpa...x tahu bila akan betul2 kuat...adakah mengambil masa berbulan2...blh ke aku bertahan selama tue...?banyak cabaran dlm hidup aku...adakah "dia" gembira?x ingatkan "dia" pada aku?dah hilang ke semua kasih sayang "dia" pada aku?perlu aku timbulkan soalan seperti ini setelah apa yang terjadi?

Mmg stress...sgt2...aku cuba gembira...yess...gembira bila bersama dgn kawan2 n hepy2...balik umah sndr aku akan down balik...kesedihan menerpa diri..ntah bila baru betul2 ok?skng aku hanya pk kuar ngn mmbr2...aku kurangkn dok umah sorng2...aku akan sedih...so...skng aku kuar lagi...mmbr aku wat makan2...hehehe..

No comments:

Post a Comment