Sunday, November 27, 2011

Broken Heart

Assalamualaikum,

Pernah patah hati?aku ni kali pertama....sangat2...ntah x tahu npe aku x kuat...lansung x kuat...kadang2 Allah bagi petunjuk...tapi napa aku mcm buat2 x nampak...ntah la...manusia bila bercinta mcm2 hal kan...?

Tetapi yg paling aku terharu...sebenarnya sangat ramai org menyayangi aku...aku sangat2 terharu...aku rasa aku mendapat sokongan moral dari semua orang...aku rasa aku x pnah down sangat2 sampai mcmni skali...Alhamdulillah ramai yg sayang aku...

Masa x boleh berputar kembali...hanya masa depan akan mencorak cerita baru...aku?kapel?ntah...Tahun mendatang hanya aku pk untuk menaiktaraf diri aku aje...apa yg aku akan buat...tunggu...segala penderitaan yg aku lalui banyak mengajar aku sebenarnya...tapi...siap ada tapi lagi..aku pn x pasti kemana hala tujuan aku nnti...perancangan hidup ada...tapi takot gak x sampai hajat atau plan bertukar tengah jalan...sape tahu kn?

Apa yg aku harapkan kehidupan aku akan lebih bahagia n bermakna nanti...aku paling x suka bila sedih sbb aku akan jadi agak "gila"...gila yg mcmn?biasa la...wat2 tak tahu je korng eaaa...

aku masih cuba n cuba n cuba lagi terima kenyataan ini...ssh sgt2...tapi aku cuba tabahkan ati aku...klo ikutkan dalam ati aku ni berketa'(perkataan klate) nk wat bnda2 yg aku nk wat tue...tapi klo org x ske,n naik menyampah pn x gna jgk...aku berusaha...aku usaha...tapi ttp mcm tu jgk...

Semoga Allah membuka hatinya untuk berubah...walaupun bukan untukku...itu la doaku selama 4 tahun ini...tetapi Allah belum perkenankn lagi...Semoga segala berjalan dengan baik dan berakhir dengan kebahagiaan masing2...;-)

No comments:

Post a Comment