Sunday, November 27, 2011

Cite Aku Lagi...

Assalamualaikum....


Sebenarnya aku nk ngelakkan sedih mungkin aku kna menulis mcmni kot...klo tnye kenapa...kenapa n kenapa...aku pn x lh nak jawab...sedih...sedih...sedih n trus sedih...


Menyintaimu
Seumur hidupku
Selamanya
Setia menanti

Walau di hati saja
Seluruh hidupku
Selamanya
Kau tetap milikku

Itu la yang aku rasa sekarang...sbb cinta kita jadi bodoh...aku x tahu kenapa aku susah sgt nk terima...mungkin sbb aku dh lama...4 tahun...pastu dh banyak perancangan...tiba2 jadi mcmni...perjanjian yang pelbagai..

Ya Allah Ya Tuhanku...Kau berikanlah kekuatan untukku...Kau berikanlah aku ketabahan hati untukku...aku x mampu menghadapi dugaan sebegini...

Jika benar MHBCAA adalah jodohku...Kau dekatkanlah hatinya padaku Ya Allah...Jika benar MHBCAA bukan jodohku Kau jauhkanlah hatiku padanya...Hanya padaMu aku memohon....Amin...

No comments:

Post a Comment