Sunday, January 23, 2011

Ya Ampun...Degilnye...!!!!!!!!!!!!!

Assalamualaikum,

Tajuk entry yg boleh tahan kan...hurmm...citenye cenggini..ada la seseorang ni...untuk cerita ni aku panggil "si polan" la...huhuhu...sory my dear...gal or boy...only me know...huhuhu..

Dis comin Friday "si polan" ni akan mengambil test Matematik...so aku ni dengan baik hati nak jadi cikgu@pensyarah@tutor@sifu la...hehehe...wat tusyen free maaaa....math plak tue...klo tusyen skolah rendah pn mau RM25-RM30 sejam...klo knakan bayaran..kaya mak...hehehe..aku ngajar "si polan" ni math yg diploma nyer...ye la dak dip kan...tapi cover tajuk yg boleh skor dalam masa yg singkat la...            

              Tajuk : 1. Matriks
                      2. Kamiran
                      3. dy/dx(aku lpe ape tajuk die...huhuhu)

Sbnrnye aku pn x de la pandai mane math...tapi bila kna ajar org aku pn kna la blajar jugak...contohnya soalan kamiran tue...aku ingat susah gler dulu masa blajar add math...upe2nye senang giler...tp dulu pemalas tahap gaban n susah nk masuk bila belajar...sampaikan cikgu aku cakap "awak ni, klo lulus saya bangga dah"..sampai mcm tue skali...time tue rasa cam bongok jek...huhuhu..

Berbalik kepada "si polan" ni...huhuhu...ngajar dak kecik ngn dak besar ni beza la sket...susah maaa....degilnyeeeeeeee.....

Degilll.....


dan degil lagi.....

Hmmm...ada satu tempoh tue 


feel like dis way...
uweeeekkkk....hehehe
n sampai la tahap ni...

Tapi aku maintan je dengan.....

senyuman yang manis ni...hehehe
 Aku bukan nak berlagak pandai ke ape...tapi sekurang2nya dengar pengajaran guru dulu...bukan nak pertahankan apa yg di fahami....lepas dgr baru la kaitkan dgn apa yg di fahami...lg senang...mgkn apa yg di fahami salah...sebetulnya aku mmg banyak mengalah...huhuhu...walaupun aku...

aku rasa sangat berasap...huhuhu
huh...annoying...jgn marah yer..huhuhu
n marah lagi...marah...
 Tapi...semua tue dalam hati jek...sbb x guna nak gaduh kan...x kemana....by hook or by crook kna ngajor jugak..


Semalam tusen kt kdai makan jek.. 2 jam...hehehe..cahaya malap2 jek...jalan gak..asal blh study..ari ni...kat Hentian Bukit Guntung...x ramai org...4 jam...sampai lebam2 biji mata...huhuhu...aku la jgk yg x ckp tito...huhuhu...mencari soalan2 n study sket2...huhuhu...itu semalam nyer cite la...sbb tido lewat utk cari soalan...bila ari ni study sampai 4 jam...mmg penat...tapi "si polan" hepy la...sbb da blh wat...cme kna banyakkan latihan...for sure leh skor...


So...."cayok"..."cayok".."cayok"...harap2 boleh lulus dengan jayanya...Insyaallah...Amin...

 Kalo "si polan" baca ni..tentu hangin satu badan...tapi sory yar...just luahan cikgu...hehehe...huk..huk..huk...hope awak suksess...hehehe

No comments:

Post a Comment