Monday, January 10, 2011

11.1.11

Assalamualaikum,


In a quick post...huhuhu...sbb ape??lg 20min utk masuk mengajar...dan dan je aku nk masukkan entries ni kan...hehehe...actually dah gian nak menulis sbnrnye...dah lama sangat x berblog...huhuhu...my lappy got sum prob...huhuhu...bband tertinggal kat kg la plak...ape malang sungguh idupku...huhuhu


Hurrrmmm...ape yg menarik ttg 11.1.11...tahu ker??its my birthday...hehehe




...i become older n older...huhuhu...sweet 27th...da tue kot...tapi aku x tahu ape yg istimewa tahun ni...1st time celebrate bufday masa umor 19 taun...kat Matrix Penang...thanx to my lubly fren Isma n Jea yg bersungguh knakn aku dat night...mmg giler2 knakn aku...itu la pertama kali n terakhir kali org celebrate bufday aku yg paling best...hurm...now??entahla...mcm da x best as always...


masa kt u dulu pnah gak la sambut...tapi bese jek..masa keje skng ni??lagi la...hampeh ya rabbi..tapi taun ni agak best jgk la..sbb dpt wish an advance from my cousin...ramai2 nyanyi,since aku p umah dorng...amek pinggan Corelle aku kt sana...


After BBQ kt luar umah,masuk dlm umah,chit chat sket2 n then dorng pn nyanyi ramai2...so sweet...2nd wisher adalah my dear sist..kak long...hehehe...thank to you all...


Rasanya setakat ni je la dulu...makin ramai lak org kt blakang aku ni...huhuhu...segan lak...ok...chow...



No comments:

Post a Comment