Wednesday, January 26, 2011

Aku touching...

Assalamualaikum...


Malam ni aku agak touching dengan seseorang...huhuhu...aku touching dengan "si polan" tue..."si polan" yg aku da cite sblm ni kan.."si polan" ada cite kat orang tersayangnya kt umah pasal "si polan" study math..dalam cite tue "si polan" cakap la waktu2 yg "si polan" study...ok la..walaupun "si polan" x ckp "si polan" study ngn sape..


tapi bila aku tanya,ada x aku ajar "si polan"?.."si polan" cakap "TAK"..aku tnye lagi skali...ada x aku ajar "si polan" math?skali lagi jawapan yg agak mengecewakan aku "TAK"..so,kesilapan n kesalahan yg "si polan" wat masa wat latihan math tue n aku betulkan dan ajar skali,"si polan" anggap aku x ajar "si polan"...mmg aku btl2 touching...so,ape fungsi aku semasa "si polan" wat latihan tue,patung or tunggul..dua2 la kot..


Rumusannya, klo kita tolong org...belum tentu org akan hargai apa yg kita wat...jadi..klo terasa hati tue...pendamkan je la...x bawa manfaat pun klo mengungkit...aku x ngungkit kat "si polan",tapi ngungkit dalam ni jer...ini kan tempat aku cite n luahkn rasa hati aku..


***bpe banyak "si polan" daaaa dalam story aku ni...hehehe

No comments:

Post a Comment