Sunday, January 30, 2011

Cuti Raya Cina Aku Tak Balik Kampung.....

Assalamualaikum,

Bermula semalam,aku pening kepala...semalam aku setle kn sikit keje sekolah aku...tanda buku n kira duit yuran budak..kira punya kira short RM22 daripada RM890.60..huhuhu...mmg nayakan aku jek...so,klo short paham2 je la kan...kna ganti duit sendiri la kan...aku rasa mesti sbb masa aku bagi baki kat parents silap..huhu..ye la..pgg duit terlalu banyak...dtg bayar time bz lam kelas...mcm x leh nak fokus...lgpn aku ada pegang duit baju n seluar sukan budak+duit tanda nama budak...huh...no wonder la ada yg short kan...mmg aku da asingkan duit2 tue...tapi slalu gak tukar duit,mgkn ada yg termiss kt mane2 kan...mujur la x short beratus...klo x,mati aku...huhuhu

So,pening2 aku terbawak2 sampai ke ari ni..skang ni pn da ok sket la..x taw npe..x kan penyakit lama dtg balik...x mo...sakit sgt..menangis2 aku..tadi masa kt umah sewa aku,aku da kemas umah,da sapu2,da basuh baju n lipat baju skali..hehehe...tgh2 poning2 pn dan lagi..pastue...after solat zohor,aku pun p tdo la...hahaha...bangun pn agak lambat jgk la...

Bangun solat asar..kemas2 baju utk p umah kak long..right after magrib aku gerak p Shah Alam..ikut Federal..huh...accident lg..setiap kali aku nk p Shah Alam ikut Federal,mesti ada accident..huh...bengang aku..aku bukan sesaje nak ikut Federal..tp sbb nak elak bayar tol..hehehe..saje la nk jalan2 sket..lgpn klo ikut KESAS mau RM4.40 aku kna bayr..so,aku malas..


Seminggu ni aku dok kt Shah Alam je la...sambil jadi baby sitter utk anak sdara aku ni...Selangor,sekolah lagi kn...akak aku pn keje lg smpi Rabu...so,kna la jaga dorng...Azam aku minggu ni utk siapkan lembaran kerja utk dak2 LINUS tue..ini pn aku gna laptop opis akak aku..hehehe..


So,nak rehat jap...k bye..

No comments:

Post a Comment