Wednesday, June 30, 2010

Tayar Kete terpiJaK Tahi!!!!

Korang tengok la gambar sebelah ni...ini la tayar kete aku yang terkena tahi...huhuhu...tahi aper?tahi manusia?tahi kucing?tahi anjing?...hurrrmmmm....aku pun kurang pasti senarnye....bau cam tahi manusia...
tapi impossible la kan....x kan ada owg nak beyak tgh jalan..huhuhu...pk2 balik mgkn tahi anjing...sbb area umah aku ni ramei penduduk kaum cina...hurmmm...menyampah tul...dengan segera aku membersihkannya...sbb busuk sangat...dahla aku baru je cuci kete semalam....aduyai...potong stim tul la...

aku saje cuci awal2 kete ku sbb sabtu ni nak p Perlis...antar adik aku masuk U...aku x pasti la...skng ni banyak sangat U..singkatannya klo x silap Unimap...kot...huhuhu...aku x taw...hahaha....wateber la....hehehe....

No comments:

Post a Comment