Wednesday, June 30, 2010

LuPe nAk CiTe semaLam.....


lukisan di papan hitam....ok x?
aku kna ganti kelas ngajar PJ tahun 3 Dedikasi.....actually aku x taw nak ajar ape...belek punya belek buku teks dak2 tue....aku ternampak page yg aku paling suka...masa blajar kat maktab pun subjek ni la yg paling aku suka...hehehe....aku pun dengan yakinnya trus menulis dan melukis di papan hitam..aku ajar dorng tentang gimnastik,"guling hadapan"...untuk tahun 3 ada 3 ansur maju...kalo tahun 1 n tahun 2 lain la sket....korng nak try?
tulisan aku x la cantik sangat...tapi bila tgk lukisan org lidi tue,mcm sonok lak...hehehe....org lidi jek aku leh lukis...klo lukis benda lain...konpem hancus...huhuhu...
Gambar kat bawah ni ialah "secawan pemadam logo bendera" yang aku da rampas dari budak2 klas2 yg aku ngajar...yg aku rampas sorng die bli >20 bj...nak beli aku x kesah sbnrnye...tapi yang menyampahnye,waktu aku ngajar dorng siap main lawan2...ape lagi..mmg hangin la...
secawan pemadam
yg menjadik masalah skng ni pemadam ni rege die rm0.20 jek...dats why dak2 ni ske sngt bli....murah....nak marah koperasi x ptt...da bdk nak bli...tapi bila bab2 bili buku,even rege rm0.60...haram x bli...budak yg aku rampas pemadam ni pun dari bulan 1 sampei bulan 6 n esok da nak bulan 7 masih x der bulu latihan utk subjek aku...mane la x menyirap darahku...huhuhu...
aku sangat tensen ngan dak2 ni...

No comments:

Post a Comment