Tuesday, June 29, 2010

aKu teNsen je poToNg raMBut....arrrggghhh...!!!

Ini la kesudahan yang jadi kat my rambut...huhuhu...aku da x tahan...gugur terlalu banyak...
aku terpaksa memotongnya...huhuhu....da nampak kulit kepala....sekali sikat rambut n mandi banyak sangat yang gugur...isk...isk...isk...sedey...tapi nak wat mcmn....da 3 taun kot aku simpan rambut panjang sket dari biasa...tapi makin lama makin banyak yang gugur...huhuhu....so terpaksa la aku potong....
4 da info,aku potong sndr....hehehe....bilik aku ni x der cermin...so, aku gnakan my lappy jadi cermin...huk...huk...nak kata miskin x la,tapi x tergerak hati nk beli cermin...hehehe....so dengan tanpa keraguan dalam hati, aku cut...cut..cut..cut my hair....miracalously, not bad...hehehe....perasan sendiri...

sebenarnya aku ada habit dari masa U lagi...potong rambut sendiri...dulu masa kat U, bila tensen, aku potong rambut...biasanya tensen pasal exam...itu la habit pelik aku...one more thing habitnya adalah basuh baju kul 3-4 pagi...sbb x leh tdo...pastu kemas bilik...mujur la aku ni bkn jenis penakut...p bilik mandi sorng2 orait je....

aku harap bila da x tensen sgt ni rambut aku da x gugur...sebenarnye aku potong rambut ni pun sempena persetujuan aku ngan 'dia'....dia kata nak berubah...aku harap betul la tue....aku pnah cite kat my bro rambut aku gugur banyak...dengan spontan die ckp "ko tertekan psl ape?apa prob?"...mmg aku tertekan...terlalu banyak masalah antara aku dan 'dia' yang aku pikirkan...aku harap bila aku potong rambut,rambut aku akan kurang keguguran...hehehe....aku akan cuba menenangkan diri aku...masalah aku ngan 'dia' yg paling aku banyak pk...masalah lain pn ada...tp x la sangat pk...sket2 jek...

ini la antara usaha aku untuk lembutkan rambutku....

No comments:

Post a Comment