Sunday, June 27, 2010

PeGawAi TeKnIKaL OlaHRaga

PEngaLaman BaRu Aku....

hehehe...ini la game yang aku n Gee@tiang (gurau2 je Gee)main....lepas sesi pagi Olahraga Utusan,ktorg merayap kat PKNS Bangi...x taw nak wat pe,p main bowling....

sempat jugak aku rembat seluar jeans murah2 1....aku ni jenis yang suka guna sesuatu barang sampai rosak...same to my jeans,hand bag,selipar,baju...hehehe...dats why klo sape2 yang perasan aku ni jenis gna bnda yang sama...bila ada baru,sume nampak baru...hehehe

hurmmm...tiba2 rasa nak cite pasal masa jadi hakim penamat kat Olahraga Utusan..
it was very happening moment....actually yang jadi pegawai ari tue suume org2 tue...da pencen pun...hehehe...tapi dorng mmg sporting giler..siap wat lawak lagi..ajar pasal olahraga..ye la dorng pun pencen cikgu kan..mmg suke bercakap...x leh senyap mulutnya..masa peksa KOAM aku x taw pun pasal ni...upenye kalo nak kira timing untuk larian,kna tekan bila tgk asap kat pistol..masa peksa x de pun soalan tue...hehehe..

ptg tue geng2 Utusan awalkan event...da cnfrm kami terlambat...padahal klo ikut timing sebenar mmg punctual poun..kesian kat Mr. Balan....terpaksa gunakan org2 Utusan untuk jadi hakim penamat....ktorg ni tiba2 jadik kaku sbb x taw nak bgth sape ttg kedatangan kami...hehehe....last2 mujur la dorng perasan kewujudan kami...hehehe
aku kna jadi pencatit ptgnye...Gee je yg kna berjemur...kesian...hehehe..aku mmbntu Uncle Louis yg mmg particular nyer org....aku rasa org Utusan tue da naik menyampah kot...tapi dats gud 4 my knowledge la..hehe...

tapi yang paling best,banyak gak gambar aku masa wat keje dorng snap...hehehe...
tapi lupa lak nak tgk paper Utusan...kot2 terlekat la gambar aku kan...hehehe...
Lupe nak cte tadi,untuk lari berganti2 ari tue, dorng kna guna botol air...mmg hampeh...tapi nak wat mcmn,ms.(tb2 aku lupa nama ms. ape....hehehe..)...ms tue lupe nak bawa...memalukan la untuk Persatuan Olahraga Amatur Kuala Lumpur...tapi nak wat cane kan...benda da nak jadik...

itu la pengalaman aku jadi Pegawai Teknikal Olahraga...hehehe

No comments:

Post a Comment