Thursday, May 9, 2013

Be Mine!!!!!!!

Assalamualaikum,

Be mine!!!!!!!!!!!!!
Buleh ker?Sesuke ati aku je kan...
Klo org da x nak..x kan nak terhegeh2 kan..
Aku berpikir2 hubungan aku ngn "macem"..
Mula2 rapat dlu,mmg la aku rasa "close" sgt2 ngn dia..

Boleh kata tiap2 minggu jumpe..
But lately,since aku masuk wad..
"Macem" da lain da..
Aku x tahu mane yg silap..
"Macem" mmg lain..


me wif Maira...suke sangat dia...he3
Nak dia jadi hak aku???
Ingat senang ke?
Nape aku nak dia?
Hanya aku n Gee je yg tahu...he3
Smenya sbb yg menuju kebaikan..
Nak cari calon yg ada antara ciri2 idaman aku tue susah..hu3
Skang da jumpe..Tapi seems complicated..hu3

Dengan "dia" aku banyak berkompromi..
Sekarang da jumpe..tapi npe ssh jugak..hu2..
Klo ikutkan perjalanan kisahnya,mmg la sangat2 complicated..

Sekarang ni..apa yang aku boleh wat adalah tawakkal,redha n menunggu yang terbaik utk hidup aku..
Da x nak terlalu bersungguh2 dengan benda yg x pasti..
Ssh idup nnti..Idup aku jugak..

Kalo "macem" mmg jodoh aku,Alhamdulillah..
Aku terima..
Klo bukan,mungkin Allah telah menyediakan masa depan yang terbaik n ada hikmah di sebalik semuanya..Amin ;)

***tetibe letak gambar aku n Maira...miss her so mucchhhhh!!!!

No comments:

Post a Comment