Monday, May 20, 2013

Sedih ;(

Assalamualaikum...



Sedih ;(..tapi x leh nangis n air mata pn x kuar..hu3
Btul ke aku sedih???
Hmmm...mungkin pengalaman lepas banyak mengajar aku ttg CINTA..

Hubungan aku n 'macem' overrrrr..!!!!!
Da x de org rujukan aku klo ada problem pasal kete..
Aku masih ingt ms rapat dlu aku tanya "Klo kita ada masalah kete,sape org pertama yg kita kna contact?"
"Contact adik la"

Nampaknya jadi kenangan je nnti..I have no one anymore ;(
Aku mmg x banyak kawan laki..Kawan laki yg rapat,lansung x de..
"Macem" je la lps "dia"..hu3
Mmg betul sangkaan aku selama ni..Tapi,aku sndr yg nak masuk lam hubungan yg berkonflik ni..
So,skng trima la padah dia kan..

"Dia bahagia,aku derita"
Mgkn itu la statement yg paling sesuai kot..
Mmg susah utk bahagia..banyak betul halangan utk aku..
Redha n positif jek..

My Adi Putra gone already ;( 
No more morning sms..
No more cars xpertise..
No more......
Finisheddddddd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


So long..... ;(

No comments:

Post a Comment