Monday, April 22, 2013

Im Not A Good Decision Maker

Assalamualaikum,

Yesss...memey betul...bukan senang nak wat keputusan..
And im also cannot be a good leader...hu3..
X tahu nak cite ape..hu3..
Tapi da lama x update blog aku..
X tahu la sape yg baca kn..

Dunno wats wrong now..hu2..
Banyak benda x kena..
Nak pindah balik Klate...hu3..
Semua benda x menjadi..semua benda x kena..hu3
Stress??da slalu sangat stress..

Stress dengan kehidupan yang ditempuhi...
Banyak sangat rintangan..
Sabar..n sabar...
Tempat mengadu?hanya Allah n tempat perkongsian masalah aku adalah Gee..

Hmmm..lately something goes wrong..
How to explain ekk..
Susah sket la..hu3
X reti nak explain..

Okess...esok ada olahraga kat Stadium Permaisuri Cheras...
Kena bangun pagi..tapi skng pn x tdo lg..hu3
Layan cite antu kt NTV7..

**Tadi mimpi..abah aku n mak sdara aku paksa aku p meminang sumone...ha3..kdg2 pk kelakar gak..aku p meminang lelaki??OMG!!!
Ada bran?aku x sehebat Siti Khadijah..p pinang sape pn aku x tahu la..tapi bersungguh suh aku p pinang...he2..klakar..**





No comments:

Post a Comment