Sunday, April 28, 2013

Calon Suami

Assalamualaikum,

me
me
He3...saje upload gambar sendiri..
Muka mcm hepy kan..
He2...tapi x la sangat..
"Nak baiki dunia,
kena baiki manusia.
Nak baiki manusia,
kena baiki hatinya.
Nak baiki hati,
kena baiki solatnya."
Gambar kat atas adalah dimajlis pernikahan Yan..osmate Gee..he2..member kt sekolah aku..he3
Tadi bukak fb ternampak status kat atas tue..  

Hmmm..tetibe teringat kt "dia"..ohoh..
Bukan teringat sbb masih cinta or syg...cme kesiankan dia..
Bila kau bc status tue..patotla "dia" jd mcm tue..
Aku hanya doakan yg terbaik..
Semoga "dia" berubah n jd yg lebih baik..
N yg paling pentingnya masalah tue bley setle..
Amin..

Okeh stop pasal "dia"...
Nak cite pasal calon suami lak..ekeke..
Ye la..cite la pasal calon suami lak kn..
Aku kan x kawen lg...he3

Okeh calon suami aku kena ada ciri berikut..In syaa Allah :
    
   1.Solat 5 waktu
   2.Sedap mata memandang (rupanya..he3)
   3.Penyayang (pada ibu bapanya n termasuk aku..he3)
   4.Menghormati aku sebagai wanita
   5.Bertanggungjawab dalam segala hal (kewangan,tindakan n ext)
   6.Memahami n bertolak ansur
   7.Boleh bimbing aku ke jalan yg di redhai oleh Allah

Setakat ni aku rasa itu jek yg aku nak..itu pun berdasarkan pengalaman lepas aku ngn lelaki.


cumel kn?he3



Okes..itu saje stakat ni..ekeke..Amin..

No comments:

Post a Comment