Friday, December 21, 2012

Sudah Jatuh DiTimpa Tangga Lagi...Hu3

Assalamualaikum,

hu3...what a bad2 day..hu2 skali lg..
Nak kata tergesa2,lansung x..
Hurmmm...x taw nk ckp mcmn..
Masa turun tangga nk p skolah pg tadi,tetiba je aku terpelecok..
Yg paling stupindnye...sandal yg aku pakai tue flat je kot..
Tapi dari semalam lg kaki ni rasa lemah semacam jek..n hampir2 terpelecok..

Tapi...what a bad day today..hu3..
Cume ari ni aku sempat brek ngn tangan la..ha3..
Tapi yg troknye kaki aku bengkak dowh...sakit lak tue x leh nak lipat..hu3..


bandage by Gee..he3..
Immediately pas skolah aku p kt mak cik ngurut di Hulu Langat...dekat ngn Lembah Azwen...Umah mak cik tue jalan masuk ke Lembah Azwen...

So stress la...lately asyik ada je kesakitan yg aku alami...
Tapi nk wat mcmn...da nasib kan..hu3..
K la nk rest sbb esok kna p kenduri..ha2..
Gila nk p lagi wlpn kaki sakit..ngok btol..ekeke


kalo kome nampak la bengkak tue kan..ha3

No comments:

Post a Comment