Friday, December 21, 2012

CINTA ITU INDAH?

Assalamualaikum...

Indah ker CINTA ni??he3...
Memang indah...jangan kata x kay..ha3..
Sape x pnah bercinta?angkat tangan?ha3..
Aku penah...korng pun mesti penah kn..

Seindah mane pun cinta kenkorang sumer...Indah lagi cinta pada Allah kn..betul??

Okeh..cinta aku dulu2...mcm cinta monyet..ha3..
Tapi bila bercinta ngn "dia"..banyak pengajaran n pengalaman yg aku blajar...
Tak sume org boleh merasai pengalaman aku ni..

Tapi,apa yg penting..aku da jadi org baru...
Aku da x mcm dlu..
Aku da makin matang dlm hal2 percintaan..
More realistik..

Cume,lately...ada mslh yg dtg plak..
Apa yg aku blh ckp,dengan sape aku kawin or dengan sape aku pas ni...jgn trkjut n pk bukan2..

Skng ni sgala kptsn aku buat n putuskan sme sbb utk org lain..
Dari dulu2 lg,aku x pnah pk psl dr sndr...
Tapi smenya psl family n org2 yg terlibat dlm hdp aku..
Mgkn ada yg x faham n takkan faham..
Ada aku kesah...Janji family aku ok n org sekeliling ok..okeh...hu3..


No comments:

Post a Comment