Sunday, December 23, 2012

Aku Kena Pelalau????


Assalamualaikum,

Pas aku terseliuh kaki,aku p ngurut lg ngn Mak Cik Mastura,kt Lembah Azwen,Batu 14,Hulu Langat...
Ngurut seluruh badan...hu3..
Sakit derrr...;((
Naik sawan jap...ha3

Sblm ngurut,acik tue bukak Al-Quran...
Nak tengok samaada aku boleh mandi bunga or tak..
(Ms 1st day p ngurut acik da cite2 psl lambat jodoh n mandi bunga...dats why acik nk tgk samaada aku blh mandi bunga ngn dia or tak..nk tgk boleh ke x,kna bukak Al_Quran dulu..sbb ada yg x blh mandi bunga ngn dia...)
Aku x tahu la...nk kata ragu2,dia gna ayat Al-Quran n guna Al-Quran..
Ini salah satu perubatan alternatif kan..he3..
Sbbkn dia gna al-Quran n baca ayat2 Al-Quran,aku yakin la..
Mmg x terdengar dia sebut ayat yg bukan2..hu3

Masa dia bukak Al-Quran tue,dia ckp kt aku..
"ngko x de saka,x de kna sihir,sme ok...cme ngko ada pelalau..."
Ekkkk...apa kejadahnye pelalau tue...aku mmg x pnah dengar sme tue...ha3..


So,dia tanya aku skali lg...
"ngko ada x tahi lalat kt ************* belah kanan?"
(aku x nak reveal kt bahagian mane2 k...sbb sme org mgkn x sama..he3)
Aku check la...n suh Gee check...ha3...wat pameran lak arini ekk...malu...tapi nk tahu gak ada x tahi lalat tue...he3..
Gee tgk n belek2 x de...aku pn sama tgk..x de...tetiba acik tue ckp..
"klo ikut ni,mmg ada la...kecik je...x de la besar mana pn.."
Okeh...aku pun check skali lg...malu dowh...tapi x pe,ngn Gee jek..ha3..
X de..x nampak...

Tetiba acik dpt col,n ada org antar barang so acik kuar jap...aku ngn Gee pn check skali lg...
Siyesssss...!!!!!mmg ada tahi lalat tue...kecik jek..tapi mmg ada spt yg acik tue ckp..
Bior betik...(@_@)..hu3..

Mksdnya mmg betul la aku ada pelalau...hu3..
Aku malas nk terang panjang2...korng blh checkout kt sini ekk..Darulsaka or Al Quran Healing...

Okeh...main point skang adalah aku ni kna pelalau...
Sket la aku bgtaw pasal pelalau ni..
Contohnya,ada org suka aku,tapi aku x suka dia...
Aku suka org tue,org tue x suka aku..
Dalam hubungan ni mcm ada jek halangan..
Itu dalam bab jodoh la..
Mmg itu yg berlaku skng ni..nak jmpe yg aku n dia sama2 suka susah..hu3..

Tapi,tadi aku sempat tanya pasal "macem" aku..
"Macem" suka aku x?...acik tue ckp masing2 suka sama suka...
Ha2...sangat suka..mujur x sawan baby pink tadi...ha3..
Aku x tanya lebih la..benda ni keje Tuhan kan..
Kadang2 betul..kdg2 x...jgn terlalu percaya..he3..okeh??

Dah alang2 kan aku pn tanya la skali pasal "dia"
U know why aku tanya,sbb dia still nak aku..
Acik ckp mmg dia syg aku lg..nak kt aku lg...
Tapi 1 mslh dia,klo aku kawin ngn "dia" perangai dia still sama..
Klo ada aku pun,dia still akan ada pompuan lain..
Aku mmg da x de ati ngn "dia"..Tapi "dia" yg brmslh skng...hu3..

Balik pada cite pelalau td...acik ckp aku kna mandi bunga..
Salah 1 alternatif la..cuma ikhtiar...jodoh tue ttp di tangan Allah..
So ms acik bukak Al-Quran tue,dia ckp aku kna bawak 5 jenis limau(setiap jenis 6 biji) n 9 jenis bunga wangi..
Mmg terbaeeeekkk la kata Boboiboi..ha3..
Banyak derrr...Gee pn skit je kot...5 jnis limau n 2 jenis bunga wangi jek..hu3..

X tahu bila la kn nk p mandi tue...tgk la klo ada ms free nnti...he3..

So,kt sini aku nk kongsikan beberapa doa utk korang...check it out...he3..






No comments:

Post a Comment